مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-06بين الملل

سگ خانواده بایدن از کاخ سفید اخراج شد


رسانه های آمریکایی نوشتند، سگ خانواده رییس جمهور آمریکا با نام «کامندر»(Commander) به دلیل حادثه آفرینی و حملات به دیگران از کاخ سفید اخراج شده و این خانواده در حال بررسی «گام های بعدی» درباره این سگ هستند.

- رسانه های آمریکایی نوشتند، سگ خانواده رییس جمهور آمریکا با نام کامندر (Commander) به دلیل حادثه آفرینی و حملات به دیگران از کاخ سفید اخراج شده و این خانواده در حال بررسی گام های بعدی درباره این سگ هستند.

رسانه های آمریکایی گزارش دادند، سگ رییس جمهور آمریکا به دلیل گاز گرفتن های متعدد و حمله به دیگران از کاخ سفید اخراج شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های آمریکایی نوشتند، سگ خانواده رییس جمهور آمریکا با نام کامندر (Commander) به دلیل حادثه آفرینی و حملات به دیگران از کاخ سفید اخراج شده و این خانواده در حال بررسی گام های بعدی درباره این سگ هستند.

  الیزابت آلکساندر، مدیر ارتباطات جیل بایدن، همسر رییس جمهور آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: رییس جمهور و بانوی اول آمریکا اهمیت زیادی به ایمنی کسانی که در کاخ سفید کار می کنند  و ایمنی کسانی که هر روز از آنها محافظت می کنند می دهند.

  او ادامه داد: کامندر هم اکنون در مجموعه کاخ سفید در ضمن بررسی گام های بعدی حضور ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سگ خانواده بایدن از کاخ سفید اخراج شد

سگ خانواده بایدن از کاخ سفید اخراج شد