مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-11اجتماعي

عملیات احداث ساختمان اورژانس اجتماعی بهزیستی ارومیه در مراحل پایانی است


دیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مرکز اورژانس اجتماعی کوی سالار ارومیه، با هماهنگی بهزیستی در زمینی با زیربنای 387 مترمربع در حال اجرا بوده و در مراحل پایانی قرار دارد.

- عملیات احداث ساختمان اورژانس اجتماعی بهزیستی ارومیه در مراحل پایانی قرار دارد مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مرکز اورژانس اجتماعی کوی سالار ارومیه، با هماهنگی بهزیستی در زمینی با زیربنای 387 مترمربع در حال اجرا بوده و در مراحل پایانی قرار دارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه  سید محسن حمزه لو در بازدید از عملیات اجرایی احداث ساختمان اورژانس اجتماعی کوی سالار ارومیه، اظهار داشت: مرکز اورژانس اجتماعی به لحاظ گستردگی حاشیه نشینی در منطقه با هدف کنترل و کاهش آسیب ها و بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی احداث می شود.

  وی ادامه داد: در دسترس بودن خدمات تخصصی به آحاد جامعه و ارتقاء توانمندی های افراد در معرض آسیب یا آسیب دیده اجتماعی در محدوده ها و محلات هدف شهری و سکونت گاه های غیر رسمی از اولویت این اداره کل در احداث اورژانس اجتماعی است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: این طرح از محل اعتبارات محرومیت زدایی و با هماهنگی اداره کل بهزیستی استان برای توسعه رفاه اجتماعی در کوی سالار و ارائه خدمات به دهک های پایین جامعه اجرا و به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث ساختمان اورژانس اجتماعی بهزیستی ارومیه در مراحل پایانی است

عملیات احداث ساختمان اورژانس اجتماعی بهزیستی ارومیه در مراحل پایانی است