مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:402023-09-30سياسي

دیدار مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان با خانواده شهید زاهدلویی


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در ادامه سفر به قم با خانواده طلبه شهید زاهدلویی از شهدای مدافع امنیت دیدار کرد.

- ایسنا/قم مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در ادامه سفر به قم با خانواده طلبه شهید زاهدلویی از شهدای مدافع امنیت دیدار کرد.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، بیت الله برقراری در این دیدار اظهار کرد: یکی از ویژگی های شهدا این است که اسیر دنیا نیستند.

وی افزود: شهادت یک توفیق الهی است و هر کسی این سعادت را کسب نمی کند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه جوانی به سن شهید زاهدلویی حاصل تربیت خانواده مذهبی و انقلابی است، اظهار کرد: هر شهید می تواند در روز قیامت 70 نفر را شفاعت کند و قطعا این شفاعت را از خانواده خود آغاز می کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در مسیر شهدا قرار بگیریم، گفت: شهدا انسان های آسمانی هستند و خداوند زمانی که می بیند یک بنده عاشق او می شود و در مسیر او گام برمی دارد، خداوند نیز عاشق این بنده می شود.

برقراری افزود: حضور در منزل شهدا موجب روحیه بخشیدن به ما می شود و حرکت در مسیر شهدا و انقلاب انگیزه خدمت رسانی را افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان با خانواده شهید زاهدلویی

دیدار مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان با خانواده شهید زاهدلویی