مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-07دانش

حضور بیش از 50 عضو هیات علمی دانشگاه های ایران در عراق


تحصیل بیش از 65 هزار دانشجوی عراقی در ایران و از طرف دیگر حضور بیش از 50 عضو هیات علمی از دانشگاه های مختلف جمهوری اسلامی ایران در عراق، - ایسنا/خراسان رضوی رایزن فرهنگی ایران در عراق گفت: تحصیل بیش از 65 هزار دانشجوی عراقی در ایران و از طرف دیگر حضور بیش از 50 عضو هیات علمی از دانشگاه های مختلف جمهوری اسلامی ایران در عراق، از جمله مصادیق تعاملات علمی دو کشور است.

محمدجواد نجفی، مسئول بخش علمی دانشگاهی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق، امروز 15 مهرماه در اجلاس روسای دانشگاه های برتر و منتخب ایران و عراق که در هتل پردیسان مشهد برگزار شد، به نیابت از غلامرضا اباذری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در عراق حاضر شد و متن پیام وی را که به شرح زیر می باشد، قرائت کرد.

امروز توسعه تعاملات علمی و دانشگاهی یکی از فرصت های پیش روی کشورهای اسلامی است که به منظور هم افزایی و همگرایی برای حرکت در جهت ساخت تمدن نوین اسلامی و بازیابی شکوه و عزت دیرین مسلمین ضرورت دارد.

قطعاً این مهم با تعمیق روابط در عرصه های مختلف و اشتراک گذاری ظرفیت ها حاصل خواهد شد.

ایران و عراق به عنوان مهد تمدن بشری و طلایه دار علم و فناوری در تاریخ دور و با اندوخته سترگ فرهنگ اسلامی که مصلح نجات بخش و رهایی آفرین از حجاب های جهل، ظلم و سرسپردگی است و با عنایت به سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 50 عضو هیات علمی دانشگاه های ایران در عراق

حضور بیش از 50 عضو هیات علمی دانشگاه های ایران در عراق