مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 10:502023-09-28اقتصادي

تحویل 7 هزار واحد مسکن مهر تا پایان پاییز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس در حاشیه مراسم افتتاحیه 10 هزار واحد مسکونی در پردیس با اشاره به اینکه 7 هزار واحد مسکونی دیگر تا پایان پاییز آماده تحویل به متقاضیان آن است، - مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس گفت: از 19 هزار و 721 واحد باقی مانده از طرح مسکن مهر 7 هزار واحد مسکونی تا پایان پاییز تحویل متقاضیان خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس در حاشیه مراسم افتتاحیه 10 هزار واحد مسکونی در پردیس با اشاره به اینکه 7 هزار واحد مسکونی دیگر تا پایان پاییز آماده تحویل به متقاضیان آن است، گفت: امروز طی تلاش های چند ماه گذشته 10 هزار واحد مسکونی در شهر جدید پردیس افتتاح خواهد شد و از 19 هزار و 721 واحد باقی مانده طرح مسکن مهر تا پایان پاییز نیز 7 هزار واحد دیگر تحویل مردم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت جدید شهر پردیس در ادامه تاکید کرد: البته تعدادی از واحد های مسکن مهر به محض آماده شدن تحویل متقاضیان شد و فاز 11 شهر جدید نیز به یک کارگاه فعال تبدیل شده است.

وی گفت: برخی از پروژه ای باقی مانده رشد فیزیکی آن ها به زیر 50 درصد بود؛ طبیعتاً با توجه به وضعیت جوی این منطقه امکان کار کردن در هر زمانی نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 7 هزار واحد مسکن مهر تا پایان پاییز

تحویل 7 هزار واحد مسکن مهر تا پایان پاییز