مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 01:102023-10-01فرهنگي

از درگذشت فردوس کاویانی تا معمای باستان شناسان


درگذشت فردوس کاویانی، جشن حافظ با تقدیر از بهزاد فراهانی، چهار جایزه برای ایرانی ها از تیرانا، نقدهایی به سریال هادی حجازی فر، یک منو داغ از کنسرت های پاییزی، - آمار مجوزهای صادرشده موسیقی در مرداد و شهریورماه، سهراب خوانی ضرغامی و تفاهم با وزارت نفت و نیرو و محیط زیست و معمای باستان شناسان در شرق ایران از اخبار فرهنگی هنری نهم مهرماه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز یکشنبه نهم مهرماه فردوس کاویانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در 82 سالگی درگذشت.

این هنرمند در سال های اخیر با بیماری پارکینسون دست و پنجه نرم می کرد.

جشن حافظ با تقدیر از بهزاد فراهانی گزارشی هم از شب (فیلم سینمایی هتل) در پنجمین روز اکرانش به پنج میلیارد تومان فروش رسیده است.

همکاری سینمایی ایران و ازبکستان فراخوان چهاردهمین جشنواره فیلم عمار همچنین 4 جایزه برای ایرانی ها از تیرانا افزون بر این ها، بیست و یکمین دوره جشنواره تیرانا در کشور آلبانی به کار خود پایان داد و جوایز بهترین فیلم، فیلم کوتاه، فیلم بخش پانوراما و فیلمنامه به سینماگران ایرانی رسید.

پیش بینی شانس سینمای ایران در اسکار پیش رو نشریه ورایتی در گزارشی به شانس های کسب نامزدی در شاخه بهترین فیلم بین المللی نود و ششمین دوره جوایز سینمایی اسکار پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از درگذشت فردوس کاویانی تا معمای باستان شناسان

از درگذشت فردوس کاویانی تا معمای باستان شناسان