مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 10:012023-10-21سياسي

مردم فلسطین به دنبال احقاق حق ضایع شده خود هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، عباسعلی کدخدایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج اظهار کرد: در دوران رژیم پهلوی تمام سرمایه های کشور ما غارت می شد و افراد خودکامه حکومت می کردند تا به واسطه همین افراد خودکامه منافع نامشروع غارتگران تامین شود.

وی در ادامه گفت: خاطرات سران رژیم گذشته را که می خوانیم عداوت آنها با مردم دیده می شود استان هایی مثل کهگیلویه و بویراحمد چگونه در محرومیت نگه داشته می شدند و منافع آنها به غارت می رفت.

کدخدایی افزود: اگر امروز دشمنان ما از غرب گرفته تا اسراییل و آمریکا تحریم و تهدید می کنند به دلیل منافع از دست رفته آنهاست چرا که به هر شکلی این مملکت در دوره پهلوی غارت می شد و اکنون چون منافع آنها از دست رفته هر روز توطئه ای می چینند و به دنبال به دست آوردن دوباره منافع خود هستند.

این عضو شورای نگهبان به انواع و اقسام توطئه ها علیه انقلاب اشاره کرد و گفت: از ابتدای انقلاب قائله های زیادی راه انداختند و جوانان زیادی در این قائله ها به شهادت رسیدند اما خوشبختانه با همتی که امام راحل داشت با نفس الهی خود کشتی جمهوری اسلامی را هدایت کرد و این راه همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم فلسطین به دنبال احقاق حق ضایع شده خود هستند

مردم فلسطین به دنبال احقاق حق ضایع شده خود هستند