مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-21اقتصادي

32 فقره پرونده تقویم اراضی کشاورزی در محمودآباد قیمت گذاری شد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از بررسی و قیمت گذاری 32 فقره پرونده تقویم اراضی کشاورزی در کمیسیون تقویم این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از بررسی و قیمت گذاری 32 فقره پرونده تقویم اراضی کشاورزی در کمیسیون تقویم این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی محموداباد، محمد هادی زاده در جلسه کمیسیون تقویم زمین گفت: در این جلسه 32 فقره پرونده تقویم اراضی کشاورزی بررسی و قیمت گذاری شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد ادامه داد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی، واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

هادی زاده با اشاره به اینکه کمیسیون تقویم امور زمین یک عامل بازدارنده برای تغییرکاربری های غیرمجاز است، خاطرنشان کرد: قیمت گذاری اراضی در این کمیسیون با قیمت واقعی روز زمین پس از تغییرکاربری در نظر گرفته می شود تا عامل موثری در کاهش تغییر کاربری ها باشد.

این مسئول تصریح کرد: اکیپ های سامانه 131 با تلاش و گشت زنی مستمر در عرصه های کشاورزی شهرستان، تغییر کاربری های غیر مجاز را شناسایی و با صدور اخطاریه، عملیات ساخت و ساز را متوقف می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 فقره پرونده تقویم اراضی کشاورزی در محمودآباد قیمت گذاری شد

32 فقره پرونده تقویم اراضی کشاورزی در محمودآباد قیمت گذاری شد