مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 14:322023-09-25سياسي

نوک پیکان حملات جنگ رسانه ای دشمن به سمت قوه قضاییه است


رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به هجمه های رسانه ای دشمن علیه جمهوری اسلامی گفت: خدمات نظام اسلامی را باید با استفاده از ظرفیت رسانه و هنر به اطلاع مردم برسد و بخش مهم تر جنگ رسانه ای است که امروز علیه دشمن انجام می شود و نوک پیکان حمله به سمت قوه قضاییه است.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به هجمه های رسانه ای دشمن علیه جمهوری اسلامی گفت: خدمات نظام اسلامی را باید با استفاده از ظرفیت رسانه و هنر به اطلاع مردم برسد و بخش مهم تر جنگ رسانه ای است که امروز علیه دشمن انجام می شود و نوک پیکان حمله به سمت قوه قضاییه است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز سوم مهرماه در سومین نشست شورای مشاوران رسانه ای دادگستری استان کرمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: از نظرات اصحاب رسانه استفاده می کنم و همواره نگاهم بر این بوده تا از پیشنهادات این قشر استفاده کنیم و در این زمینه ضرر نکردم.

وی با بیان اینکه استفاده از رسانه در اطلاع رسانی خدمات قوه قضاییه یک ضرورت است، افزود: متاسفانه این کار مغفول واقع شده و مقام معظم رهبری به مسئولان قوه قضاییه تاکید کردند که در کنار خدمات ارزشمند این نهاد، توجهی به افکار عمومی و رسانه ها داشته باشند و در این زمینه تا نقطه مطلوب خیلی فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوک پیکان حملات جنگ رسانه ای دشمن به سمت قوه قضاییه است

نوک پیکان حملات جنگ رسانه ای دشمن به سمت قوه قضاییه است