مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-08بين الملل

شمار کشته های صهیونیست ها به 350 نفر رسید / تخلیه شهرک های اطراف غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رسانه های فلسطینی، دوایر نظامی رژیم صهیونیستی که به تدریج در حال خروج از شوک وارد شده از سوی مقاومت فلسطین هستند، - منابع عبری اذعان کردند که شمار تلفات رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی به 350 نفر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رسانه های فلسطینی، دوایر نظامی رژیم صهیونیستی که به تدریج در حال خروج از شوک وارد شده از سوی مقاومت فلسطین هستند، آمارهایی را از تلفات بالای نظامی خود منتشر کردند.

هلاکت 30 نیروی پلیس رژیم صهیونیستی پس از اعتراف ارتش صهیونیستی به کشته شدن تعداد زیادی از نظامیانش از جمله چند افسر عالی رتبه، پلیس صهیونیستی نیز امروز اعلام کرد که دستکم 30 نفر از نیروهای پلیس دیروز در درگیری با کوماندوهای حماس کشته شده اند.

کشته های رژیم صهیونیستی به 350 نفر افزایش یافت شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کشته های اسراییلی در جریان نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به 350 نفر رسیده است.

شمار مجروحان نیز به بیش از 2000 نفر رسیده و تاکنون نیز 750 اسراییلی در جریان عملیات طوفان الاقصی مفقود شده اند.

تخلیه شهرک های اطراف غزه دشمن صهیونیستی به دنبال شکست مفتضحانه دیروز از مقاومت غزه و تداوم حملات مبارزان فلسطینی، بنا بر اعلام کانال 12 تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار کشته های صهیونیست ها به 350 نفر رسید / تخلیه شهرک های اطراف غزه

شمار کشته های صهیونیست ها به 350 نفر رسید / تخلیه شهرک های اطراف غزه