مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-10اقتصادي

عملکرد بانک های همدان در پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج مورد تأیید نیست


معاون امور اقتصادی استاندار همدان از پرداخت بیش از 560 میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری در استان همدان خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست امسال 9400 فقره تسهیلات فرزندآوری در استان همدان پرداخت شده است.

- ایسنا/همدان معاون امور اقتصادی استاندار همدان از پرداخت بیش از 560 میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری در استان همدان خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست امسال 9400 فقره تسهیلات فرزندآوری در استان همدان پرداخت شده است.

سیدمجتبی حسینی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج قابل قبول است اما مورد تأیید نیست، اظهار کرد: بانک های استان باید هم به لحاظ تسهیل در پرداخت وام ها و سرعت در فرآیند پرداخت ها بازنگری کنند.

وی با تأکید بر اینکه ضرب آهنگ پرداخت تسهیلات باید بهتر و بیشتر شود، تصریح کرد: تسهیلات باید به لحاظ تعداد نیز افزایش یابد به طوریکه میزان مبلغ تسهیلات متناسب با منابع و مصارف بانک ها باشد.

حسینی با بیان اینکه بانک ها می توانند 80 تا 90 درصد منابع را تسهیلات پرداخت کنند، تأکید کرد: بانک ها نهایت مساعدت را در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری داشته باشند چرا که گلایه هایی از بانک های استان در زمینه پرداخت وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد بانک های همدان در پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج مورد تأیید نیست

عملکرد بانک های همدان در پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج مورد تأیید نیست