مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-02سياسي

برگزاری سلسله جشن های امت رسول الله در نقاط مختلف استان مرکزی


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: سلسله جشن های امت رسول الله بمناسبت سالروز ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور اقشار مردم در سراسر استان مرکزی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام خلیلی  صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: مراسم جشن هفدهم ربیع الاول در قالب اجتماع امت رسول الله طی روزهای دوشنبه و سه شنبه دهم و یازدهم مهرماه در سراسر استان برگزار خواهد شد.

  وی افزود: اجتماع امت رسول الله در شهر اراک با اجرای مداحان اهل بیت علیهم السلام و هنرمندان برجسته استانی و کشوری در محل پیاده راه امیرکبیر از ساعت 16 روز دوشنبه دهم مهرماه با حضور باشکوه اقشار مردم همراه با پخش زنده از شبکه استانی و سراسری صدا و سیما برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با دعوت از اقشار مردم مومن و ولایتمدار برای حضور پرشور در ویژه مراسم و اجتماعات جشن ولادت نبی مکرم اسلام در سراسر استان اظهار داشت: این مراسم در شهرستان زرندیه نیز با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، بعد از نماز مغرب و عشاء روز دوشنبه در مسجد آسیابک برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سلسله جشن های امت رسول الله در نقاط مختلف استان مرکزی

برگزاری سلسله جشن های امت رسول الله در نقاط مختلف استان مرکزی