مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-03ورزشي

پیاده روی خانوادگی در ورامین برگزار شد


همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در هفته وحدت همزمان با سالروز ولادت حضرت محمد(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) در شهرستان ورامین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، به مناسبت هفته وحدت و همچنین هفته فرهنگی شهرستان ورامین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین، حجت الاسلام محمودی امام جمعه موقت، زاهدی بخشدار مرکزی، شهردار و اعضای شورای شهر ورامین و آحاد مردم صبح امروز برگزار شد.

این مراسم که با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین و اداره ورزش و جوانان برگزار شد با استقبال پر شور مردم شهرستان ورامین روبروی شد و برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت هفته فرهنگی ورامین در حاشیه آن برگزار شد.

مصطفی نظری مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری ورامین درحاشیه پیاده روی خانوادگی هفته وحدت اظهار کرد: هدف از برگزاری این مراسم ها ایجاد شادی و نشاط در شهرستان بوده که با استقبال پر شور خانواده و قشر جوان روبرو شد.

  وی بیان داشت: در کنار این همایش پیاده روی خانوادگی ایجاد ایستگاه های تغذیه سالم در ابتدای مسیر و ایستگاههای فرهنگی برای کودکان، ایستگاه سلامت و تندرستی برای سالمندان که در این ایستگاه ضمن چکاپ کامل و ایجاد پرونده در سامانه سیب وضعیت آنها بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی خانوادگی در ورامین برگزار شد

پیاده روی خانوادگی در ورامین برگزار شد