مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-18بين الملل

اعتصاب سراسری در کرانه باختری در واکنش به جنایت بیمارستان المعمدانی غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، امروز (چهارشنبه، 18 اکتبر) در دوازدهمین روز عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی و در پی تداوم جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که آخرین آن، - رسانه های فلسطینی از اعتصاب سراسری در کرانه باختری در واکنش به جنایت شب گذشته رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، امروز (چهارشنبه، 18 اکتبر) در دوازدهمین روز عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی و در پی تداوم جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که آخرین آن، هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی است که صد ها نفر طی آن به شهادت رسیدند، استان های مختلف در کرانه باختری برای اعلام همبستگی با مردم غزه، اعلام اعتصاب کردند.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی وفا ، با فراخوان نیرو های ملی و اسلامی، استان های مختلف کرانه باختری اعلام اعتصاب کردند.

دانشگاه ها، بانک ها، کارگاه ها، فروشگاه ها و محل های تجاری تعطیل شدند و در عین حال از مردم خواسته شده تا به فعالیت های خود علیه رژیم صهیونیستی در کلیه مناطق و خیابان ها و میادین ادامه دهند.

فلسطینیان خشمگین در کرانه باختری از شب گذشته در مناطق مختلف کرانه باختری به خیابان آمده اند و خواستار کناره گیری رییس تشکیلات خودگردان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب سراسری در کرانه باختری در واکنش به جنایت بیمارستان المعمدانی غزه

اعتصاب سراسری در کرانه باختری در واکنش به جنایت بیمارستان المعمدانی غزه