مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 12:152023-09-25اقتصادي

مانور بازرسی از کارگاه های پرخطر استان یزد برگزار می‎شود


مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد از برگزاری مانور بازرسی از کارگاه های پرخطر استان به مناسبت روز ایمنی خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد از برگزاری مانور بازرسی از کارگاه های پرخطر استان به مناسبت روز ایمنی خبر داد.

محمدرضا فلاحتی ضمن تبریک به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، در خصوص این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی مانور بازرسی از کارگاه های پرخطر استان همزمان با سراسر کشور برگزار و مواردی در خصوص حفاظت فنی و بهداشت کار واحدهای تولیدی، اقتصادی و کارگاهی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: همکاران تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حوزه بازرسی کار در این برنامه به منظور بازدید از طرح های ساختمانی با هماهنگی شهرداری استان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان، به انجام بازرسی از کارگاه های پرخطر اقدام خواهند کرد.

فلاحتی خاطرنشان کرد: اعضای کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار واحدهای اقتصادی و تولیدی نیز با حضور در این مانور ضمن شناسایی نواقص غیر ایمن، اقدامات مربوط به رفع نواقص احتمالی را انجام خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد، برابر آیین نامه کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار، کارفرمای کارگاه هایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور بازرسی از کارگاه های پرخطر استان یزد برگزار می‎شود

مانور بازرسی از کارگاه های پرخطر استان یزد برگزار می‎شود