مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 07:502023-10-04بين الملل

ترامپ: دادستان نیویورک فاسد و کلاهبردار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از ای بی سی نیوز، «دونالد ترامپ»، رییس جمهور پیشین آمریکا در دومین جلسه رسیدگی به پرونده مدنی که در دادگاه نیویورک برگزار شد، - رییس جمهور پیشین آمریکا در دومین جلسه دادگاه نیویورک، دوباره خود را بی گناه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از ای بی سی نیوز، دونالد ترامپ ، رییس جمهور پیشین آمریکا در دومین جلسه رسیدگی به پرونده مدنی که در دادگاه نیویورک برگزار شد، دوباره خود را بی گناه دانست.

پیش از دومین جلسه دادگاه نیویورک که با حضور دو فرزند و تیم حقوقی ترامپ برگزار شد، او دادستان کل نیویورک را یک کلاهبردار فاسد دانست و در عین حال محاکمه خود را بی اساس خواند.

ترامپ گفت: این یک محاکمه تقلبی است و دادستان کل یک فاسد کلاهبردار است و ما باید او را افشا کنیم.

ترامپ روز گذشته نیز در جریان اولین نشست دادگاه منهتن نیویورک پیش از حضور در دادگاه که برای تفهیم اتهام فریبکاری مالی در حضور رسانه ها برگزار شده، اعلام کرد که این دادگاه جعلی است و با هدف ضربه به اعتبار و ثروت من برنامه ریزی شده است.

دونالد ترامپ هنگام ورود به دادگاه با حمله به دموکرات ها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سال آینده میلادی (2024) افزود: من از بایدن ده امتیاز جلوتر هستم و هدف از محاکمه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: دادستان نیویورک فاسد و کلاهبردار است

ترامپ: دادستان نیویورک فاسد و کلاهبردار است