مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-12اقتصادي

تسهیل فرایندهای کسب و کار بانوان در استان اصفهان


در تفاهم نامه مشترکی بین استانداری اصفهان و اداره کل پست اصفهان، بر ارائه خدمات متقابل برای تسهیل فرایندهای کسب و کار بانوان و راه اندازی کسب و کارهای نوین تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، همزمان با هفته گرامی داشت پست تفاهم نامه همکاری بین اداره کل پست استان اصفهان و دفتر امور زنان و خانواده استانداری اصفهان به امضا رسید.

  در ابتدای این آیین امضای این تفاهم نامه، حمید باقری، مدیرکل پست استان اصفهان اظهار کرد: شیوع کرونا به رغم تهدیداتی که داشت، منجر به ایجاد فرصت هم شد، فرهنگ سازی خرید و فروش اینترنتی در زمان شیوع کرونا سریع تر اتفاق افتاد و همین موضوع منجر به رشد 13 تا 15 درصدی ترافیک کاری پست شده است.

وی در خصوص این تفاهم نامه بیان داشت: در این تفاهم نامه استفاده از ظرفیت های مرکز نوآوری، خدمات APIشرکت ملی پست(وب سرویس تولید بارکد ، محاسبه قیمت، ره گیری، تبدیل کدپستی به آدرس و مختصات جفرافیایی و احراز نشانی) و سامانه های بخش های خصوصی عضو مرکز انجام می شود.

مدیرکل پست استان اصفهان گفت: اکنون پست استان پوشش جمعیتی و مساحتی برای کل شهرستان ها و روستاها ارائه می دهد، همه نقاط شهری و روستایی استان اکنون پوشش پستی داشته و دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد، حتی این بستر وجود دارد که مأموران پست به مشتریان مراجعه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل فرایندهای کسب و کار بانوان در استان اصفهان

تسهیل فرایندهای کسب و کار بانوان در استان اصفهان