مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 14:352023-09-25بين الملل

دمشق: تحریم های یکجانبه غرب عامل شرایط سخت اقتصادی سوریه است


قائم مقام وزیر خارجه و رییس هیأت سوری شرکت کننده در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل با دبیرکل این سازمان راه های همکاری میان دولت دمشق و سازمان ملل را بررسی و درباره چالش های پیش روی سوریه بحث و تبادل نظر کردند.

- قائم مقام وزیر خارجه و رییس هیأت سوری شرکت کننده در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل با دبیرکل این سازمان راه های همکاری میان دولت دمشق و سازمان ملل را بررسی و درباره چالش های پیش روی سوریه بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سانا، بسام صباغ، قائم مقام وزیر خارجه و رییس هیأت سوری شرکت کننده در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در دیدار با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل با اشاره به آثار فاجعه بار اقدامات یکجانبه و غیرقانونی ایالات متحده و اتحادیه اروپا علیه ملت سوریه آن را دلیل اصلی وضعیت اقتصادی و انسانی دشوار سوریه عنوان کرد.

وی بار دیگر اعلام کرد، دمشق اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی در جولان سوریه را محکوم می کند که یک معضل جدی است و منطقه را در وضعیت بی سابقه ای از تنش و بی ثباتی قرار می دهد.

دولت دمشق همچنین تجاوزهای مکرر این رژیم به خاک سوریه و نقض حاکمیت آن را محکوم می کند که مراکز حیاتی غیرنظامی و مدنی مانند فرودگاه ها و بنادر و مناطق مسکونی را هدف قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: تحریم های یکجانبه غرب عامل شرایط سخت اقتصادی سوریه است

دمشق: تحریم های یکجانبه غرب عامل شرایط سخت اقتصادی سوریه است