مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-17سياسي

عملکرد و تصمیمات هیئت اجرایی باید مطابق حجت شرعی و قانون باشد


فرماندار و رییس هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه نایین و خوروبیابانک گفت: عملکرد هیئت اجرایی و تصمیمات ما باید بر اساس حجت شرعی باشد و ما به هیچ عنوان مصلحت سنجی نخواهیم داشت و مرّ قانون را رعایت خواهیم کرد.

- رییس هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه نایین و خوروبیابانک: عملکرد و تصمیمات هیئت اجرایی باید مطابق حجت شرعی و قانون باشد ایسنا/اصفهان فرماندار و رییس هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه نایین و خوروبیابانک گفت: عملکرد هیئت اجرایی و تصمیمات ما باید بر اساس حجت شرعی باشد و ما به هیچ عنوان مصلحت سنجی نخواهیم داشت و مرّ قانون را رعایت خواهیم کرد.

محمد کریمی، امروز(سه شنبه 25 مهر) در جلسه مشترک هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه نایین، هیئت اجرایی فرعی بخش انارک و هیئت نظارت شهرستان با اشاره به اینکه فرآیند انتخاب اعضای حقیقی هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه و حوزه فرعی انارک برگزار شده است، اظهار کرد: موضوع انتخابات امانتی است که در دستان من و شما است چرا که عملکرد ما در هیئت اجرایی و تصمیمات ما در تایید، عدم تایید و عدم احراز باید بر اساس حجت شرعی و به استناد قانون باشد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: هرکجا مسئولیت گرفتید، آنجا را مرکز عالم بدانید و ما نیز باید با این نگاه فعالیت کنیم چرا که این مسئولیت ها، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد و تصمیمات هیئت اجرایی باید مطابق حجت شرعی و قانون باشد

عملکرد و تصمیمات هیئت اجرایی باید مطابق حجت شرعی و قانون باشد