مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 16:202023-09-27سياسي

نشست روایتگری و بازخوانی دفاع مقدس در سازمان امور دانشجویان برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان نشست روایتگری دفاع مقدس با حضور امیر سرتیپ خلبان حسین خلیلی، معاونین، - به مناسبت هفته دفاع مقدس، نشست روایتگری یادگار دفاع مقدس به همت پایگاه مقاومت بسیج سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان نشست روایتگری دفاع مقدس با حضور امیر سرتیپ خلبان حسین خلیلی، معاونین، مدیران و کارکنان سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

در این نشست سرتیپ خلیلی با تشریح دوران دفاع مقدس و با اشاره به جانفشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس خصوصا خلبانان کشور به بیان خاطراتی از رشادت ها و فعالیت های رزمندگان دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی پرداختند.

همچنین در ابتدای این نشست قربانی معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان ضمن اظهار تشکر از حضور امیر خلیلی گفت: در جنگ تحمیلی همه افراد جامعه از نوجوانان تا پیران وارد جبهه جنگ شدند تا یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان بیفتد و این غیرت مردانه مردم غیور ایران بود که موجب شد دشمن به اهداف خود دست پیدا نکند.

 قربانی بیان کرد: امروز نیز دشمن در جبهه دیگری در حال جنگ است و باید آگاهانه در این زمینه اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست روایتگری و بازخوانی دفاع مقدس در سازمان امور دانشجویان برگزار شد

نشست روایتگری و بازخوانی دفاع مقدس در سازمان امور دانشجویان برگزار شد