مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-14سياسي

مهاجرت سالانه 10 هزار کادر پزشکی از کشور


عوض حیدرپور، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به خبرآنلاین می گوید: «این وزیر علوم یا بهداشت فعلی می توانند در کمیسیون آموزش و بهداشت مجلس، شورای علی بیمه یا در هیات دولت از حقوق پزشکان دفاع کنند؟ اگر خودم جای این ها بودم و هر روز این تعداد پزشک مهاجرت می کرد استعفا می دادم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآلاین، مهاجرت نیروی انسانی متخصص از ایران اتفاق جدیدی نیست، سال هاست که درباره آن گفته و نوشته می شود، اما هرچه می گذرد شکل و شمایل جدید پیدا می کند، یعنی اگر تا دیروز خیلی ها نگران مهاجرت رتبه های برتر کنکور بودند، یا مثلاً همه از جذب فارغ التحصیلان دانشگاه های ایران در دانشگاه های سایر کشورها صحبت می کردند، امروز همان خیلی ها نگران مهاجرت دانشیارها یا استاد تمام های دانشگاه ها هستند، کسانی که سال ها نخبه های کنکوری زیر دست شان پرورش پیدا کردند و اگر جوانی مهاجرت می کرد دل ها به بودن این استادان در دانشگاه و پرورش جوانی دیگر خوش بود که شاید او مهاجرت نکند.

 اتفاق جدید این است که امروز همان منبع تجربه، آموزش، و پرورش نخبه دارد از ایران مهاجرت می کند، طوری که عوض حیدرپور، متخصص بیهوشی و استاد دانشگاه به خبرآنلاین می گوید: عدد و رقم های مهاجرت وحشتناک است، ما هر هفته که سراغ یکی از همکاران را می گیریم با خبر می شویم مهاجرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت سالانه 10 هزار کادر پزشکی از کشور

مهاجرت سالانه 10 هزار کادر پزشکی از کشور