مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:452023-09-25اقتصادي

بازگشت تولیدکننده بزرگ کلر جنوب کشور به کار با پیگیری قضایی


معاون رییس کل دادگستری خوزستان در نظارت بر عملکرد ستاد پیگیری و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان، از رفع مشکل تامین برق شرکت پتروشیمی پارس کیمیا و بازگشت آن به چرخه تولید از طریق این ستاد خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون رییس کل دادگستری خوزستان در نظارت بر عملکرد ستاد پیگیری و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان، از رفع مشکل تامین برق شرکت پتروشیمی پارس کیمیا و بازگشت آن به چرخه تولید از طریق این ستاد خبر داد.

عبدالعباس زبیدی نیا در این خصوص اظهار کرد: شرکت پتروشیمی پارس کیمیا که یکی از شرکت های بزرگ تامین کلر در منطقه جنوب کشور است، به علت نوسان برق و عدم تامین برق کافی در تابستان با مشکلاتی روبه رو بود و به مدت یک هفته نیز به صورت نیمه تعطیل درآمده بود که با طرح موضوع در این ستاد، این مشکل مرتفع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنا بر اعلام دادگستری کل خوزستان، وی با اشاره به اهمیت حمایت از واحدهای تولیدی و اشتغال، ادامه داد: استان خوزستان با توجه به شرایط جغرافیایی خاصی که دارد همه ساله در تابستان با کمبود برق روبه رو است و انتظار می رود با مدیریت صحیح توزیع آن در استان، شاهد کمترین خسارت به مردم، خدمت رسانی عمومی و واحدهای صنعتی و تولیدی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت تولیدکننده بزرگ کلر جنوب کشور به کار با پیگیری قضایی

بازگشت تولیدکننده بزرگ کلر جنوب کشور به کار با پیگیری قضایی