مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 20:302023-10-16بين الملل

دستپاچگی رسانه های انگلیسی پس از عملیات طوفان الاقصی


کارشناس و تحلیلگر ارشد رسانه اظهار کرد: رسانه های حوزه مقاومت به خوبی کار خود را انجام می دهند و در حال حاضر توازنی میان انعکاس صرف خبری با تحلیل روندی و توصیف میدانی اتفاق افتاده که در رسانه های بیگانه دقیقا خلاف این امر صادق است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تحولات عجیب و خارق العاده ای که طی روزهای گذشته در خاورمیانه و سرزمین های اشغالی شاهد بودیم، توجه تمامی رسانه های خارجی و به خصوص رسانه های فارسی زبان بیگانه را به خود جلب کرد و این اتفاقات به گونه ای بود که به طور آشکارا بسیاری از کارشناسان و طرف های گفت و گو نیز به ژرفای عملیات حماس و همان طور تاثیرگذاری آن و غافلگیری رژیم صهیونیستی اذعان کردند.

با این حال به نظر می آید که طی روزهای اخیر تلاش می شود تا واقعیت دیگری از مجموعه این تحولات به مخاطبان ارائه شود تا به گونه ای ناکامی ها و شکست ها جبران شود.

در همین راستا؛ برنامه امواج شبهه در گفت و گو با دکتر علیرضا داودی(کارشناس و تحلیلگر ارشد رسانه) ، سید رحیم هاشمی(کارشناس و فعال رسانه) و در ارتباط تلفنی با احسان رفاهی(فعال رسانه از آلمان)، مجتبی قاسم زاده(فعال رسانه از انگلیس) و حسین امهز(فعال رسانه از لبنان) به بررسی مدل رسانه های بیگانه، از غافلگیری های میدانی تا طراحی های تبلیغاتی پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستپاچگی رسانه های انگلیسی پس از عملیات طوفان الاقصی

دستپاچگی رسانه های انگلیسی پس از عملیات طوفان الاقصی