مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-18پزشكي

روسیاهی بهداشت جهانی در غزه، انسانیت مهم است یا لابی قدرت؟


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: سکوت جوامع علمی خیلی جالب است و به عبارتی سازمان بهداشت جهانی روسیاه در این ماجرا شده است؛ آنها باید نشان دهند که انسانیت مهم است یا لابی قدرت؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز بهمن نقی پور، رییس دانشگاه علوم پزشکی امروز در تجمع کادر درمان در حمایت از مردم غزه و محکومیت اقدام بمباران تنها بیمارستان غزه توسط رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در آنجا فقط 300 بیمار دیالیزی متصل به دستگاه و چندین بیمار متصل به ونتیلاتور بود که توسط رژیم اشغالگر به شهادت رسیدند.

  وی با تاکید بر اینکه انفجار بیمارستان  یک کار غیرانسانی و جنایت جنگی است، گفت: می گویند ما از قبل گفته بودیم که بیمارستان را تخلیه کنید؛ مگر می شود کادر درمان بیمار را رها کند و بیمارستان را خالی کند؟  رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: رها کردن بیمار بر خلاف موازین تحصیلی و قسم های کادر درمان در همه دنیا و یا همه ادیان است.

 وی گفت: این چه حرفی سخیفی است که رژیم صهیونیستی می گوید؟ آیا این کارها نشانگر این نیست که اینها جانی و حیوان هستند؟  نقی پور متذکر شد: دیگر جبهه حق و باطل در این جریان شفاف شده است؛ فکرش را بکنید دیگر خود جاستین ترودو ناجوانمرد که همیشه از حرکات غیرانسانی حمایت کرده است این کار را غیرانسانی دانسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیاهی بهداشت جهانی در غزه، انسانیت مهم است یا لابی قدرت؟

روسیاهی بهداشت جهانی در غزه، انسانیت مهم است یا لابی قدرت؟