مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-06سياسي

تحقیقات علمی تغذیه در ایران کیفیت بالایی دارد


دومین کنگره بین المللی «تغذیه، از مطالعات پایه تا بالین» با هدف بررسی مهمترین مسائل تغذیه ای در مشهد برگزار شد و امروز آخرین روز برگزاری این رویداد بین المللی است.

- ایسنا/خراسان رضوی دومین کنگره بین المللی تغذیه، از مطالعات پایه تا بالین با هدف بررسی مهمترین مسائل تغذیه ای در مشهد برگزار شد و امروز آخرین روز برگزاری این رویداد بین المللی است.

در این کنگره دانشمندان صاحب نظر از سراسر دنیا، نماینده سازمان بهداشت جهانی، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو و دیگر شرکت کنندگان مهمترین موضوعات و مسائل تغذیه ای را در قالب سمپوزیوم های مختلف بررسی کردند.

پروفسور گوردون فرنز از دانشکده پزشکی برایتون و ساسکس، انگلستان که با مقاله ای تحت عنوان حساسیت ژنتیکی به بیماری های قلبی عروقی در این کنگره شرکت کرده است در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به نظر من سطح علمی این کنگره بسیار خوب است.

وی بیان کرد: من خیلی تحت تاثیر قرار گرفته ام.

سطح علمی کنگره در اینجا بسیار جالب و مطابق آخرین روش های علمی و خیلی خوب است.

فرنز در پاسخ به اینکه پیشرفت تحقیقات در زمینه تغذیه در ایران را چگونه می بیند، ابراز کرد: در مورد تحقیق در زمینه تغذیه در ایران اطلاع کافی ندارم اما بسیاری از مواردی که طی این کنگره مطرح شد پروژه هایی بود که در ایران در حال انجام است، بناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات علمی تغذیه در ایران کیفیت بالایی دارد

تحقیقات علمی تغذیه در ایران کیفیت بالایی دارد