مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 16:102023-09-29سياسي

کرونا و فرصت هایی که از دل بحران خلق شدند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم دره گفت: تولید واکسن بومی کرونا، ساخت و تولید کیت های تشخیص بیماری کرونا از دستاوردهای این بیماری بود که از دل بحران خلق شد.

- ایسنا/زنجان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم دره گفت: تولید واکسن بومی کرونا، ساخت و تولید کیت های تشخیص بیماری کرونا از دستاوردهای این بیماری بود که از دل بحران خلق شد.

حجت الاسلام اسلام مردانی شامگاه دیروز (6 مهرماه) در مراسم یادواره شهدای مدافع سلامت شهرستان خرم دره با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام (ص)، عنوان کرد: ایشان می فرمایند: دو نعمت است که قدر آن دانسته نمی شود امنیت و عافیت که امنیت امروز ما به پاس از جان گذشتگی شهدا در دوران مختلف انقلاب حاصل شده و عافیت مان نیز مرهون تلاش جهادگران عرصه سلامت و بهداشت و شهدای این حوزه است.

وی با اشاره به شهدای مدافع سلامت به ویژه شهید مدافع سلامت شهرستان شهید حمزه مقدم که در دوران فراگیری بیماری کرونا در راه دفاع از سلامت هموطنان جان خود را تقدیم کرد، گفت: جنگ و بیماری کرونا یکی از خانمان سوزترین بیماری های قرن اخیر بود که جان تعداد کثیری از عزیزانمان را گرفت.

حجت الاسلام مردانی در ادامه با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس دستاوردهای فراوانی برای کشورمان داشت که یکی از مهم ترین این دستاوردها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و فرصت هایی که از دل بحران خلق شدند

کرونا و فرصت هایی که از دل بحران خلق شدند