مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 07:302023-10-09اقتصادي

اختصاص 60میلیارد تومان برای زیرساخت های گردشگری استان اردبیل


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: مبلغ 60 میلیارد تومان برای زیرساخت های گردشگری استان تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب اظهار کرد: 10 درصد از اعتبارت استانی سال 1402 برای ایجاد و توسعه زیرساخت های گردشگری تخصیص پیدا کرده است.

وی افزود: از اعتبارات سال 1402 مبلغ 60 میلیارد تومان برای زیرساخت های گردشگری استان تخصیص یافته است که این مبلغ معادل 10 درصد از کل اعتبارات تملک دارایی استان را تشکیل می دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تاکید کرد: این در حالی است که طبق قانون بودجه 1402، شوراهای برنامه ریزی استان ها برای تخصیص 5 درصد از اعتبارات به زیرساخت های گردشگری موظف شده اند و تخصیص بیش از آن نشان دهنده اهتمام ویژه استان برای توسعه صنعت گردشگری است.

  محمدی ادیب ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه استان اردبیل یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور محسوب می شود و با توجه به نیاز استان برای ایجاد زیرساخت های بیشتر، انتظار می رود که اعتبارات ملی نیز همانند اعتبارات استانی در زمینه زیرساخت های گردشگری با افزایش محسوسی مواجه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 60میلیارد تومان برای زیرساخت های گردشگری استان اردبیل

اختصاص 60میلیارد تومان برای زیرساخت های گردشگری استان اردبیل