مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-15بين الملل

رهبر اکثریت سنای آمریکا وارد اراضی اشغالی شد


رهبر اکثریت سنای آمریکا امروز به همراه هیئتی از هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات وارد سرزمین های اشغالی شد تا با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار کند.

- رهبر اکثریت سنای آمریکا امروز به همراه هیئتی از هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات وارد سرزمین های اشغالی شد تا با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چاک شومر، رهبر اکثریت مجلس سنای آمریکا امروز به همراه هیئتی دوحزبی وارد سرزمین های اشغالی شد و با اسحاق هرتزوگ، رییس رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

سناتورهای آمریکایی از هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات در این دیدار بر حمایت دو حزبی از شکل گیری کشور اسراییل تأکید کردند.

پیش از آغاز این سفر، یکی از سخنگویان دفتر چاک شومر گفت که او به عنوان عالی رتبه ترین سیاستمدار یهودی آمریکا رهبری این هیئت را برعهده داشت تا نمایانگر حمایت استوار ایالات متحده از اسراییل باشد.

شومر قرار است در این سفر علاوه بر هرتزوگ، با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، رییس حزب اردوگاه رسمی و وزیر جنگ سابق این رژیم دیدار کند.

سخنگوی این سناتور آمریکایی در روز جمعه اعلام کرد که او قصد دارد در این سفر درباره منابعی که آمریکا برای حمایت اسراییل در تمامی جبهه ها تدارک دیده گفتگو کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر اکثریت سنای آمریکا وارد اراضی اشغالی شد

رهبر اکثریت سنای آمریکا وارد اراضی اشغالی شد