مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 23:402023-10-19سياسي

رضایت بخش بودن روند نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد به استثنای یاسوج


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روند احداث طرح نهضت ملی مسکن به استثنای شهر یاسوج در بقیه شهرستان های این استان رضایت بخش است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روند احداث طرح نهضت ملی مسکن به استثنای شهر یاسوج در بقیه شهرستان های این استان رضایت بخش است.

سید علی احمدزاده که عصر روز پنج شنبه 27 مهرماه 1402 به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سایر مدیران استانی و شهرستانی از روند احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گچساران بازدید کرد، با اشاره به اینکه در گذشته اقدامی برای ساخت مسکن صورت نگرفت، افزود: دولت سیزدهم مصمم است برای اقشار کم درآمد، افرادی که اجاره نشین هستند و در راستای حمایت از ازدواج جوانان مسکن احداث کند و عقب ماندگی گذشته را جبران کند.

وی اظهارکرد: تعهد دولت در چهار سال اول ساخت چهار میلیون واحد مسکونی است که تعهد استان کهگیلویه و بویراحمد 47 هزار واحد است و طی چهار سال باید ساخته شوند.

احمدزاده تصریح کرد: روند احداث واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به جزء یاسوج که همچنان مشکل کمبود زمین وجود دارد، در سایر شهرستان ها رضایت بخش است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای رفع مشکل زمین طرح نهضت ملی مسکن در مرکز استان سراغ کشاورزان رفتیم و زمین هایی درجه چهارم که مرغوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت بخش بودن روند نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد به استثنای یاسوج

رضایت بخش بودن روند نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد به استثنای یاسوج