مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-14سياسي

5 هزار نفر در البرز، مسؤولیت برگزاری انتخابات را عهده دار می شوند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و رییس ستاد انتخابات استان البرز در اولین نشست رسمی با اعضای معتمدین هیأت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان کرج، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و رییس ستاد انتخابات استان البرز شنبه، 22 مهر 1402 در اولین نشست رسمی با اعضای معتمدین هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان کرج در فرمانداری کرج، گفت: شما معتمد و مورد اعتماد مردم هستید و اینکه نظام و مردم به شما اعتماد نموده اند مایه فخر و مباهات و عزت و افتخار است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات سال جاری و مشارکت حداکثری، تصریح کرد: همه کارشناسان معتقدند به هر میزان آرا به صندوق ها انداخته شود دشمن مأیوس و ناامید تر می شود.

  رییس ستاد انتخابات استان البرز، افزود: تلاش کنیم زمینه حضور گسترده مردم را در راستای منویات مقام معظم رهبری طبق 4 مولفه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت با رعایت بی طرفی و شأن قانونی، فراهم نماییم.

  رییس ستاد انتخابات استان البرز با بیان اینکه تا اکنون 724 صندوق اخذ رأی برای کرج پیش بینی شده است؛ افزود: در استان البرز 5 هزار نفر برای برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار نفر در البرز، مسؤولیت برگزاری انتخابات را عهده دار می شوند

5 هزار نفر در البرز، مسؤولیت برگزاری انتخابات را عهده دار می شوند