مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 13:002023-09-25حوادث

پایان کلاهبرداری 2000 میلیارد ریالی فروش خودرو در کرمان


فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف کلاهبرداری 2000 میلیارد ریالی در حوزه حواله های جعلی خودرو و تلاش برای احقاق حق 137 مالباخته مرتبط با این پرونده خبر داد.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف کلاهبرداری 2000 میلیارد ریالی در حوزه حواله های جعلی خودرو و تلاش برای احقاق حق 137 مالباخته مرتبط با این پرونده خبر داد.

سردار ناصر فرشید امروز سوم مهرماه در تشریح این خبر اظهار کرد: با ارجاع چندین پرونده و شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان از طریق فروش حواله های جعلی خودرو منجر به ایراد خسارت های سنگین به مردم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان کرمان قرار گرفت.

وی افزود: در این پرونده مالباختگان از طریق آگهی های فریبنده برخی شبکه های پیام رسان به خرید انواع خودروهای داخلی و خارجی تا 300 و حتی 500 میلیون تومان ارزانتر ترغیب و با قراردادهای 90 روزه نسبت به واریز وجه به حساب آنها اقدام و کلاهبرداران نیز با تحویل تعدادی خودرو به متقاضیان در موعدهای مقرر، مردم را به خرید مجدد و هم چنین افزایش خودروهای ثبت نامی ترغیب می کردند اما در ادامه پس از دریافت مبالغ هنگفت به هیچ طریق پاسخگوی مراجعان و مالباختگان نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کلاهبرداری 2000 میلیارد ریالی فروش خودرو در کرمان

پایان کلاهبرداری 2000 میلیارد ریالی فروش خودرو در کرمان