مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 08:552023-09-23بين الملل

واکنش رسانه های صهیونیستی به رونمایی از پهپاد جدید ایران


رسانه های صهیونیستی درباره رونمایی از چندین پهپاد و سامانه های پدافندی در ایران خاطرنشان کردند که ایران از «دور-بردترین پهپاد جهان» برای تهدید اسراییل رونمایی کرد.

- رسانه های صهیونیستی درباره رونمایی از چندین پهپاد و سامانه های پدافندی در ایران خاطرنشان کردند که ایران از دور-بردترین پهپاد جهان برای تهدید اسراییل رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه تایمز آو اسراییل در گزارشی نوشت: ایران روز جمعه در جریان یک رژه نظامی که مملو از بنرهایی بود که اسراییل را تهدید می کرد، دور-بردترین پهپاد جهان را به نمایش گذاشت.

این روزنامه صهیونیستی ادامه داد: این پهپاد یکی از تجهیزات نظامی هوایی و موشک هایی بود که نیروهای ایران در مراسمی در تهران به مناسبت سالگرد جنگ ایران و عراق در دهه 1980 به نمایش گذاشتند و هفته ها پس از رونمایی جمهوری اسلامی ایران از هواپیمای بدون سرنشینی انجام گرفت که گفته می شود می تواند برای 24 ساعت در آسمان باقی بماند.

تایمز آو اسراییل همچنین با اشاره به وجود بنرهای حاوی شعار علیه آمریکا و اسراییل در جریان رژه نظامی روز جمعه افزود: در این مراسم پوسترهایی بود که به زبان عبری و انگلیسی به اسراییلی ها هشدار می داد پناهگاه های خود را آماده کنید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رسانه های صهیونیستی به رونمایی از پهپاد جدید ایران

واکنش رسانه های صهیونیستی به رونمایی از پهپاد جدید ایران