مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-07سياسي

استقرار مسؤول فنی بهداشتی در مزارع دام و طیور مازندران


رییس شورای نظام دامپزشکی مازندران با اشاره به همکاری بین سازمان دامپزشکی استان و نظام دامپزشکی مازندران گفت: ساماندهی مسؤول فنی بهداشتی در مزارع پرورش دام، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابلسر، در آستانه صدسالگی سازمان دامپزشکی کشور و به مناسبت هفته دامپزشکی،مراسم بزرگداشتی با حضور مدیران استانی و فعالان بخش دولتی و خصوصی این حوزه در مجموعه میزبان بابلسر برگزار شد.

رییس شورای نظام دامپزشکی مازندران نیز در این مراسم اظهار کرد: نتیجه همکاری بین سازمان دامپزشکی استان و نظام دامپزشکی مازندران، ساماندهی مسؤول فنی بهداشتی در مزارع پرورش دام، آبزیان، طیور و صنایع وابسته به دام است.

 وی با بیان اینکه نظام دامپزشکی نهادی مردمی است که 44 هزار عضو دارد، افزود: از یک نگاه کلی هیچ گونه مرزی برای دامپزشکی نمی توانیم قائل شویم.

 دستوریان عنوان کرد: با همکاری سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی، مراکز آموزشی دامپزشکی با حضور اساتید مجرب این حوزه نیز در سطح استان فعال شد.

 رییس شورای نظام دامپزشکی مازندران در پایان یادآور شد: یکی از مهم ترین دغدغه های ما استیفای حقوق دامپزشکان است که با همکاری اداره کل دامپزشکی تلاش بیشتری در این زمینه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار مسؤول فنی بهداشتی در مزارع دام و طیور مازندران

استقرار مسؤول فنی بهداشتی در مزارع دام و طیور مازندران