مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 18:052023-10-14اجتماعي

آغاز رزمایش پلیس راهور اصفهان با هدف ارتقای ایمنی در عبور و مرور


رزمایش پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به هدف ارتقای ایمنی، رفع گره های کور ترافیکی، - اصغر زارع، رییس پلیس راهور استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آغاز رزمایش پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: در راستای ارتقای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور، کاهش بار ترافیک، رفع گره های کور ترافیکی، برخورد با تخلفات خطرآفرین و کاهش تصادفات رانندگی در کلانشهر اصفهان تصمیم گرفتیم که اقدامات جدیدی را در شهر اصفهان و هچنین در سایر شهرستان های استان آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه برای این کار پیش بینی های خوبی از قبل انجام شده که بخشی از اقدامات ما عملیاتی است، افزود: همکاران من در پلیس راهور استان اصفهان از این پس به صورت عملیاتی و با حضور بیشتر در میدان به تسهیل در عبور و مرور خودروها می پردازند.

زارع عنوان کرد: بخشی دیگر از اقدامات این پلیس در حوزه های فرهنگی و اطلاع رسانی خواهد بود که با کمک سایر دستگاه ها از جمله شهرداری اصفهان و شهرداری های همه شهرها شروع می شود و اقداماتی را در راستای ارتقای آگاهی عمومی و مشارکت های اجتماعی انجام خواهیم داد.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه حدود 80 درصد از جان باختگان حوادث رانندگی استان اصفهان مربوط به موتورسواران و عابران پیاده است، بیان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش پلیس راهور اصفهان با هدف ارتقای ایمنی در عبور و مرور

آغاز رزمایش پلیس راهور اصفهان با هدف ارتقای ایمنی در عبور و مرور