مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-18سياسي

تجمع گسترده مردم خوزستان در محکومیت هلوکاست واقعی قرن


با حضور اقشار مختلف مردم تجمع گسترده مردم خوزستان در محکومیت هلوکاست واقعی قرن و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان فلسطینی در نقاط مختلف این استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم تجمع گسترده مردم خوزستان در محکومیت هلوکاست واقعی قرن و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان فلسطینی در نقاط مختلف این استان برگزار می شود.

مردم استان خوزستان دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی و سردار شهید بهنام محمدی راد با حضور در تجمعات گوناگون جنایات انجام شده در کشار بی رحمانه زنان و کودکان فلسطینی در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم می کنند.

در همین راستا حرکت خودجوش مردمش شهر بندر امام خمینی(ره) در محکومیت جنایات صهیونیست ها در غزه و فلسطین و کشتار کودکان و زنان بی دفاع با حضور اقشار مختلف مردم در این شهر برگزار می شود.

راهپیمایی مردمی بندر امام خمینی(ره) روز چهارشنبه 26 مهر ماه از ساعت 19 آغاز می شود که خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان در آن حضور می یابند.

این راهپیمایی از مقابل مسجد حضرت قائم(عج) بندر امام خمینی(ره) آغاز می شود و تا بانک صادرات منطقه بلوکیا ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع گسترده مردم خوزستان در محکومیت هلوکاست واقعی قرن

تجمع گسترده مردم خوزستان در محکومیت هلوکاست واقعی قرن