مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 21:452023-10-05بين الملل

فرونشست و کمبود منابع آب یک مسئله ملی است نه منطقه ای


سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه دولت مسئله ی کمبود آب را در اولویت های خود قرار داده است گفت: عملیات موفق فاز اول انتقال آب دریای عمان به اصفهان نشان داد که با تکنولوژی بومی هم می توان آب دریا را شیرین و بحران آب را حل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست صمیمانه با تشکل های دانشجویی استان اصفهان در سالن همایش شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه اصفهان بیان کرد: ریزگردهای منطقه ی غرب کشور فقط شامل ایران نیست از سایر مناطق مانند سوریه، عراق، ترکیه و عربستان است که باعث می شود در یک نقطه اثر بگذارد و این مسئله فقط شامل یک استان نمی باشد.

وی در رابطه با مسئله کمبود آب گفت: دولت مسئله ی کمبود آب را در اولویت های اساسی خود قرار داده است، در ابتدای دولت 300 نقطه ی پر از بحران منابع آبی در کشور وجود داشته است.

وی اشاره کرد: کم کاری بسیار زیادی در دولت قبل بوده و به مسائل اولویت دار هم پرداخته نشده است که خوشبختانه این دولت در حال جبران است.

بهادری جهرمی در مورد انتقال آب از دریای عمان به اصفهان گفت: چرا برخی دانشجویان در بحث انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس ناامید هستند و فکر می کنند که توهم و این کار نشدنی است، دلیل این ناامیدی ها  این است که امثال این جملات بیان شده ولی به عمل نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرونشست و کمبود منابع آب یک مسئله ملی است نه منطقه ای

فرونشست و کمبود منابع آب یک مسئله ملی است نه منطقه ای