مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:212023-10-07سياسي

آزادسازی هکتارها زمین کشاورزی در شهرضا


سید امیر جعفری فرماندار شهرضا در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به قانون حفاظت از اراضی ملی و لزوم جلوگیری از تداوم ساخت و سازهای غیر مجاز اظهار داشت: شاید این برای شهروندان سؤال باشد که چرا فرمانداری، جهاد کشاورزی و دستگاههای مسؤول با لودر و بولدوزر بعضی از باغ ها و مکانهایی که شهروندان ساختند را تخریب می کنند.

وی افزود: در حقیقت فلسفه ساخت وسازهای غیرمجاز و برخورد و مقابله با آنها بسیار امر مهم و مترقی به شمار می رود، بر این اساس که برای حفاظت از اراضی ملی و کشاورزی و نگه داشتن این اراضی بهعنوان بسترهایی برای توسعه آینده شهرستان در حوزه های کشاورزی و گلخانه، این امر بسیار مهم است.

جعفری با بیان اینکه قانون مندی در حوزه ساخت و ساز یک امر مهم و حیاتی به شمار می رود، گفت: در راستای تسهیل در تصویب طرح تفصیلی شهرستان، در استان متعهد شدیم که جلوی ساخت وسازهای غیرمجاز را در شهرستان گرفته و بر همین اساس تدوین و ابلاغ طرح تفصیلی شهرضا قوت گرفت.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه در قالب ساخت و سازهای غیرمجاز تخلفات بزرگ دیگری هم انجام می شود، عنوان کرد: بسیاری از این ساختوسازها همراه با تخلفات بدتری از قبیل حفر چاههای غیرمجاز، آن هم در شرایط بحران خشکسالی و در شرایطی که آب کم است و آب شرب شهرستان متکی به چاههای موجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی هکتارها زمین کشاورزی در شهرضا

آزادسازی هکتارها زمین کشاورزی در شهرضا