مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:502023-09-27اجتماعي

82درصد کودکان کار در سمنان اتباع خارجی هستند/ ساماندهی 215 کودک خیابانی


مدیرکل بهزیستی استان سمنان از ساماندهی 215 کودک کار و خیابانی در این استان خبر داد و گفت: 82درصد کودکان کار در سمنان از اتباع خارجی هستند.

- ایسنا/سمنان مدیرکل بهزیستی استان سمنان از ساماندهی 215 کودک کار و خیابانی در این استان خبر داد و گفت: 82درصد کودکان کار در سمنان از اتباع خارجی هستند.

محمود منطقی 5 مهرماه بااعلام این خبربه تعدد کودکان اتباع در این بخش اشاره و اظهار کرد: 82 درصد این کودکان را اتباع و 18 درصد آنان را کودکان ایرانی تشکیل می دهند.

وی با اشاره به جنسیت کودکان سامان دهی شده افزود: 94 درصد کودکان خیابانی ساماندهی شده که بین 7 تا 18 سال سن دارند را پسران و 6 درصد را دختران تشکیل می دهند.

مدیرکل بهزیستی استان به فعالیت های بهزیستی استان در خصوص کودکان کار و خیابانی اشاره کرد و افزود: هم اکنون در استان سمنان یک مرکز شبانه روزی و نگهداری موقت از کودکان کار و خیابانی و دو مرکز روزانه آموزشی و حمایتی در حال ارائه خدمت به جامعه هدف هستند.

وی از ساماندهی و حمایت از 205 کودک کار و خیابانی در مراکز تحت نظارت بهزیستی در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: این آمار در 6 ماهه ابتدایی امسال 215 نفر بوده است.

منطقی به فعالیت های ارائه شده در مراکز تحت نظارت بهزیستی استان به کودکان کار و خیابانی اشاره کرد و گفت: جذب، شناسایی، انتقال و نگهداری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

82درصد کودکان کار در سمنان اتباع خارجی هستند/ ساماندهی 215 کودک خیابانی

82درصد کودکان کار در سمنان اتباع خارجی هستند/ ساماندهی 215 کودک خیابانی