مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-14اجتماعي

راه اندازی پویش «طوفان آب» در مدارس؛ جمع آوری آب معدنی برای کودکان فلسطینی


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از راه اندازی پویش «طوفان آب» در مدارس از فردا خبر داد و گفت: در سرزمین های اشغالی ممنوعیت ورود آب و غذا از سوی رژیم اشغالگر ایجاد شده است؛ - راه اندازی پویش طوفان آب در مدارس؛ جمع آوری آب معدنی برای کودکان فلسطینی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از راه اندازی پویش طوفان آب در مدارس از فردا خبر داد و گفت: در سرزمین های اشغالی ممنوعیت ورود آب و غذا از سوی رژیم اشغالگر ایجاد شده است؛ در این پویش هر دانش آموز برای همدردی با بچه های فلسطین، یک بطری آب معدنی تهیه می کنند و روز یکشنبه همراه خود به مدرسه می آورند.

پس از جمع آوری، این بطری ها برای بچه های فلسطینی ارسال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر باقرزاده در گفت وگوی زنده و پرسش و پاسخ با والدین که به طور زنده از شبکه شاد پخش شد، اظهار کرد: امروز، آن چه که برای همه مشخص شده و اهمیت دارد، سرمایه گذاری در بحث تربیت کودکان و نوجوانان است.

آینده شخصی و اجتماعی آن ها روشن است و قطعا اولیاء به وظایفی که در این زمینه دارند، اشراف داشته و آن ها را انجام می دهند.

وی به وظایف معاونت پرورشی و مجموعه نظام تعلیم و تربیت در این زمینه اشاره و تاکید کرد: 100 درصد، در شناخت و انجام این وظایف، اگر کمک والدین نباشد موفقیت ما ممکن نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش «طوفان آب» در مدارس؛ جمع آوری آب معدنی برای کودکان فلسطینی

راه اندازی پویش «طوفان آب» در مدارس؛ جمع آوری آب معدنی برای کودکان فلسطینی