مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-10سياسي

جامعهالمصطفی: زوال رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی قطعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جامعهالمصطفی العالمیه در پی علمیات طوفان الاقصی جبهه مقاومت فلسطین بیانیه ای در اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین منتشر کرد.

متن بیانیه جامعهالمصطفی به این شرح است: بسم الله القاصم الجبارین وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌ عَزیزٌ (حج: 40) اشغالگری رژیم تبهکار صهیونیستی و ظلم نابخشودنی آنان در حق مردم مظلوم فلسطین در غصب ظالمانه آن سرزمین و آواره ساختن میلیون ها انسان بی گناه، پس از گذشت نزدیک به 80 سال، امروز با پاسخ مردم جان بر کف فلسطین و واکنش به دهه ها آوارگی و بی خانمانی مواجه شده است.

صاحبان اصلی فلسطین که نسل های گذشته آن، در حسرت زیست در موطن اصلی همه روزه آماج حملات سبعانه صهیونیست های کودک کش قرار داشتند، امروز و به حکم مبارزه مشروع با ظلم و جور، به پا خاسته اند و بر حق خود در بازپس گیری سرزمین مادری پای می فشارند.

بی شک امپراطوری رسانه ای نظام سلطه که پیوندی عمیق با صهیونیسم جهانی دارد در این ماجرا هم خواهد کوشید که جای ظالم و مظلوم را عوض کند.

قاتلان صبرا و شتیلا، در پی فریب افکار عمومی جهان برای ادامه جنایت های خود هستند.

همان گونه که در سالیان گذشته، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر روند نابودی اسراییل غاصب تأکید نموده بودند، در روزهای اخیر نیز فرمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعهالمصطفی: زوال رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی قطعی است

جامعهالمصطفی: زوال رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی قطعی است