مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 20:052023-10-04سياسي

موضع ایران، حل مسائل آذربایجان و ارمنستان از طریق گفتگو است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در دیدار «آرمن گریگوریان» دبیر شورای عالی امنیت ملی ارمنستان، روابط دو کشور را مبتنی بر پیوند های تاریخی و برخوردار از امتیاز همسایگی و در حوزه های مختلف سازنده ارزیابی کرد.

- رییس جمهور ضمن اعلام مخالفت با حضور و دخالت بیگانگان در منطقه قفقاز، بر موضع جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حل مسائل جمهوری آذربایجان و ارمنستان از طریق گفتگو تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در دیدار آرمن گریگوریان دبیر شورای عالی امنیت ملی ارمنستان، روابط دو کشور را مبتنی بر پیوند های تاریخی و برخوردار از امتیاز همسایگی و در حوزه های مختلف سازنده ارزیابی کرد.

رییس جمهور ضمن اعلام مخالفت با حضور و دخالت بیگانگان در منطقه قفقاز، بر موضع جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حل مسائل جمهوری آذربایجان و ارمنستان از طریق گفتگو تاکید کرد.

رییسی با تاکید بر لزوم احترام به تمامیت ارضی کشور های منطقه، هرگونه تغییرات ژئوپلتیک در قفقاز را غیرقابل قبول و مضر برای منافع کشور های این منطقه دانست و با تاکید بر ضرورت حفظ حقوق و امنیت ارامنه منطقه قره باغ، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری در جهت برقراری و حفظ صلح، ثبات و امنیت منطقه قفقاز تاکید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع ایران، حل مسائل آذربایجان و ارمنستان از طریق گفتگو است

موضع ایران، حل مسائل آذربایجان و ارمنستان از طریق گفتگو است