مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:312023-10-18سياسي

تحقق آرزوی شهید سلیمانی برای آزادی قدس نزدیک است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، متن بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در محکومیت حمله وحشیانه صهیونیست ها به بیمارستان المعمدانی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ قریب به 75 سال از عمر نحس رژیم صهیونیستی گذشته و این دولت نامشروع نژادپرست در این مدت از هیچ اشغالگری و ظلمی فروگذار نکرده است.

جنایت وحشیانه بمباران بیمارستان المعمدانی و کشتار زنان، کودکان و غیرنظامیان بی دفاع و مظلوم، نمونه دیگری از این وقاحت و انسان ستیزی و نقض صریح قوانین و عرف بین الملل است.

این کشتار ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی و سبعیت رژیم جعلی اسراییل را به نمایش گذاشت و خلاف کنوانسیون بین المللی ژنو و خلاف فطرت پاک تمامی انسان های آزاده جهان است.

بی شک سانسور و سرپوش گذاشتن رسانه های استکباری این بار قادر نخواهد بود تا جای ظالم و مظلوم را عوض کند و خون شهدای مظلوم فلسطین، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را برای آزادی سرزمین شان از لوث وجود اشغالگران جزم تر خواهد کرد و همانگونه که امام خامنه ای(مدظله العالی) فرموده اند پیروزی فلسطین تضمین شده است و آرزوی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص آزادی قدس شریف نزدیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق آرزوی شهید سلیمانی برای آزادی قدس نزدیک است

تحقق آرزوی شهید سلیمانی برای آزادی قدس نزدیک است