مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 19:202023-10-20پزشكي

رقابت 2205 گلستانی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت


معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی گلستان از پایان فرآیند آزمون استخدامی وزارت بهداشت و درمان در استان خبر داد.

- ایسنا/گلستان معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی گلستان از پایان فرآیند آزمون استخدامی وزارت بهداشت و درمان در استان خبر داد.

صادق خسروی عصر جمعه 28 مهرماه 1402 در گفت وگو با ایسنا، پس از پایان فرآیند آزمون استخدامی وزارت بهداشت و درمان که توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: در این آزمون دو هزار و 205 نفر خانم و آقا از اقصی نقاط استان گلستان در پنج حوزه امتحانی شرکت کردند.

او با بیان اینکه از این تعداد شرکت کننده 777 نفر آقا و یک هزار و 428 نفر خانم بودند، ادامه داد: سه حوزه در شهر گرگان دانشگاه های مائده، شهید چمران و حکیم جرجانی و دو حوزه در شهرستان گنبدکاووس دانشگاه های آزاد اسلامی و شرق گلستان برای برگزاری آزمون در نظر گرفته و تجهیز شده بود.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی استان گلستان با تأکید بر اینکه در فرآیند برگزاری آزمون 80 نفر به عنوان نیروهای ستادی و پشتیبانی از ساعت شش صبح امروز تا 13 ظهر حضور داشتند، خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی با بهره مندی از امکانات سخت افزاری و نرم افرازی و نیروهای زبده توانسته شرایط ایده آلی را در برگزاری آزمون های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 2205 گلستانی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت

رقابت 2205 گلستانی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت