مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 08:002023-10-17دانش

افزایش 20 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان


رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: دانشگاه پیام نور این استان در سال تحصیلی جدید پذیرای سه هزار و 815 نفر از دانشجویان جدیدالورود بوده که این میزان افزایش 20 درصدی را نسبت به سال گذشته داشته است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: دانشگاه پیام نور این استان در سال تحصیلی جدید پذیرای سه هزار و 815 نفر از دانشجویان جدیدالورود بوده که این میزان افزایش 20 درصدی را نسبت به سال گذشته داشته است.

ابوالفضل توسلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیام نور یک دانشگاه مولود انقلاب اسلامی، حامی قشر متوسط و کم برخوردار جامعه با شعار عدالت محوری در آموزش عالی هست که با توجه به نظام آموزشی ترکیبی اعم از حضوری، نیمه حضوری و مجازی باعث دمیده شدن نور امید به ادامه تحصیل در شهرهای مرزی و با فاصله بسیار زیاد از مرکز سیستان و بلوچستان همچون زهک، راسک، نیکشهر و سراوان شده است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های جامع دولتی این استان با داشتن 10 مرکز دارای 10 هزار دانشجو است که بیشتر آنان را دانشجویان بومی تشکیل داده اند.

این مسوول تصریح کرد: دانشگاه پیام نور با در اختیار داشتن اعضای هیات علمی متخصص اقدام به نیازسنجی دوره های مهارتی و شغلی موردنیاز در تمامی مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان

افزایش 20 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان