مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-20اقتصادي

موضع وزیر کار درباره مسکن 25 متری


هفته جاری هفته ای پر خبر در حوزه کار و تعاون بود و عناوین مهم ترین خبرها به واکنش وزیر کار به ساخت مسکن 25 متری، پیوستن دهک شش و هفت به طرح کالابرگ الکترونیکی، - واگذاری سهام 29 بنگاه دولتی به تعاون و ثبت 655 هزار فرصت شغلی در سامانه ملی رصد اشتغال اختصاص داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته جاری مرحله جدید اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی با پیوستن دهک های شش و هفت آغاز شد و بر اساس آن همه خانوارهای دهک های ششم و هفتم به ازای هر نفر از شارژ 120 هزار تومانی اضافه تر بهره مند شدند.

شرط اختصاص رویداد دیگر این هفته بود.

بر اساس این تفاهم نامه بسترسازی برای مردمی کردن اقتصاد و توسعه در سکونت گاه های شهری و روستایی با بهره گیری از ظرفیت تعاونی ها فراهم می شود.

مدیرکل دفتر توسعه سرمایه گذاری اقتصاد تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم از واگذاری سهام 29 بنگاه دولتی به ارزش 7490 میلیارد ریال به تشکل های تعاونی خبر داد.

وی به تعاملات مثبت میان وزارت تعاون و سازمان خصوصی سازی اشاره و آمادگی سازمان خصوصی سازی جهت بهره گیری از ظرفیت و جایگاه قانونی بخش تعاون در فرایند واگذاری سهام بنگاه های دولتی قابل واگذاری و تسهیل در روند واگذاری به تعاونی ها را اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع وزیر کار درباره مسکن 25 متری

موضع وزیر کار درباره مسکن 25 متری