مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-06سياسي

خدمات خوبی به عشایر کهگیلویه و بویراحمد ارائه شده است


خدمات خوبی به عشایر کهگیلویه و بویراحمد ارائه شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی ظهر امروز (14 مهر ماه) در خطبه های نماز جمعه یاسوج ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: حضرت امیرالمومنین امام علی علیه السلام فرمودند بسیار انسان هایی که خداوند به آنها نعمت بخشیده اما همین نعمت ها باعث گمراهی آنها شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه گاهی اوقات انسان در سختی ها هدایت می شود، گفت: اینکه اگر انسان احساس کند نعمت ها، برکات، رفاه و آسایش باعث می شود که یک جامعه ای در مسیر معنویت، اخلاق و عدالت حرکت کند، همچنین چیزی وجود ندارد.

وی ادامه داد: بسیاری از افراد منحرف در ناز و نعمت زندگی می کنند و پیامبران الهی که آمدند و مردم را به معنویت، اخلاق، عدالت و خداپرستی توصیه کردند و نخستین افرادی که به جبهه انبیا ملحق می شدند و از آنها پیروی می کردند، طبقه مستمند، فقیر و پابرهنگان بودند.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه وقتی رفاه و آسایش بالا می رود بسیاری نمی توانند خود را حفظ کنند، افزود: انسان هایی که در شرایط سخت و دشوار زندگی می کنند، در مسیر حق قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات خوبی به عشایر کهگیلویه و بویراحمد ارائه شده است

خدمات خوبی به عشایر کهگیلویه و بویراحمد ارائه شده است