مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-08سياسي

تشکیل انجمن اسلامی معلمان ضرورت فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: تشکیل انجمن اسلامی معلمان ضرورت فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت اسلامی است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: تشکیل انجمن اسلامی معلمان ضرورت فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت اسلامی است.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده 16 مهر در نشست هم اندیشی برنامه ها و عملیات سازی تفاهم نامه فرهنگی مشترک با مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان اردبیل در سخنانی جهت دهی جریان آموزشی را وظیفه اصلی مجاهدان عرصه علم و دانش عنوان کرد و افزود: مدیریت عرصه آموزش و پرورش باید همراه با نگاه راهبری در راستای تربیت صحیح نسل آینده باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تقویت مبنای دینی، قرآنی و فرهنگی در مدارس را مهم عنوان کرد و گفت: در راستای همکاری آموزشی با اداره کل آموزش و پرورش استان، دوره های توانمندسازی ویژه دانشجو معلمان و نیز دبیران دینی و قرآن توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل انجام و در مباحث قرآنی، تربیتی، دینی و اعتقادی محتوای آموزشی ارائه می شود.

وی افزود: اجرای طرح قرآنی سمیر راهکاری موثر در تبیین پیام های قرآنی در حوزه مسائل روز جامعه و نیاز جوانان در بخش های فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل انجمن اسلامی معلمان ضرورت فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش است

تشکیل انجمن اسلامی معلمان ضرورت فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش است