مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:552023-09-27اقتصادي

برگزاری جشنواره سیب به مناسبت هفته گردشگری در نهاوند


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نهاوند از برگزاری جشنواره سیب به مناسبت هفته گردشگری در روز دهم مهرماه خبر داد.

-  محمد احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند در تولید انواع سیب در سطح کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است که این مساله می تواند به عنوان یکی از نشان های گردشگری برای شهرستان به حساب آید.

وی با بیان اینکه معرفی محصول سیب علاوه بر تقویت بحث گردشگری شهرستان باعث توسعه اقتصادی منطقه نیز می شود افزود: به منظور معرفی قابلیت های شهرستان در تولید این محصول، جشنواره یک روزه سیب که نماد کشاورزی و پتانسیل گردشگری شهرستان است روز دهم مهرماه در تپه ابوذر برگزار می شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نهاوند از ثبت رویداد ملی گردشگری خبر داد و گفت: رویداد ملی گردشگری یکی از مباحثی است که همه ساله در نهاوند برپا می شود و امسال جشنواره سیب در این راستا برگزار می شود.

وی شهرستان نهاوند را یکی از مناطق مستعد گردشگری استان عنوان کرد و افزود: در نهاوند جاذبه های منحصر به فرد طبیعی و تاریخی وجود دارد که با سرمایه گذاری در بخش زیرساخت ها می توان آن را به یکی از مناطق هدف گردشگری در غرب کشور تبدیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره سیب به مناسبت هفته گردشگری در نهاوند

برگزاری جشنواره سیب به مناسبت هفته گردشگری در نهاوند