مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:152023-09-23اجتماعي

آخرین وضعیت خرس باغ وحش کرمان؛ خرس قهوه ای کرمان چرا بیهوش شد؟


ماجرای شرایط نامناسب خرس قهوه ای در باغ وحشی در شهر کرمان در حالیست که مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان در این خصوص می گوید که موضوع خرس و نظارت بر کار باغ وحش در دستور کار این اداره از سال های قبل قرار داشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، به نقل از ایرنا - طی روزهای اخیر انتشار فیلمی در فضای مجازی از سوی برخی افراد نشان می دهد خرس قهوه ای در باغ وحش کزمان وضعیت خوبی ندارد.

در این فیلم خرس قهوه ای با وضعیتی ناراحت کننده در حالی که قادر به راه رفتن نیست خود را بر روی زمین می کشاند، البته صحبت های راوی فیلم هم بر تراژدی آن می افزاید.

  به دنبال انتشار این فیلم در فضای مجازی، برخی رسانه های فارسی زبان هم هم به تب و تاب موضوع افزودند.

اما ماجرای وضعیت این روزهای خرس قهوه ای در باغ وحش کرمان چیست؟ آیا این خرس نادر در کرمان به حال خود رها شده است؟ شرایط نگهداری از حیوانات خط قرمز محیط زیست است مجتبی نیک طبع مدیر کل محیط زیست استان کرمان در توضیحاتی به خبرنگار ایرنا  گفت: با توجه به رسالت سازمان حفاظت محیط زیست حفاظت و نگهداری از حیات وحش در اولویت اصلی کار همکاران ما قرار دارد و هر گونه حیوان آزاری و کوتاهی در رعایت شرایط نگهداری از حیوانات در مراکز مجاز خط قرمز این اداره کل بوده و به شدت با آن برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت خرس باغ وحش کرمان؛ خرس قهوه ای کرمان چرا بیهوش شد؟

آخرین وضعیت خرس باغ وحش کرمان؛ خرس قهوه ای کرمان چرا بیهوش شد؟