مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-17اقتصادي

توضیحات جهادکشاورزی خوزستانپیرامون علت گرانی گوشت قرمز


روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی به مطلب منتشر شده در خبرگزاری فارس در خصوص گرانی گوشت قرمز با ارسال جوابیه ای واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خوزستان در پاسخ به خبر منتشر شده در خبرگزاری فارس با عنوان گرانی گوشت قرمز در خوزستان؛ آیا جهاد کشاورزی توانایی مدیریت مناسب را دارد؟ ، توضیحاتی به شرح زیر ارائه داد.

قیمت گوشت قرمز از جمله کالاهایی است که در تمام نقاط کشور متأثر از عرضه و تقاضا است و از سویی عوامل و مؤلفه های تولید در تعیین قیمت تأثیر بسزایی دارد که از جمله این عوامل میتوان به افزایش هزینه های تولید مانند دستمزد کارگران، قیمت نهاده های دامی متأثر از  تغییر نرخ ارز، هزینه های دارو و واکسن ، هزینه های حمل و نقل و سایر موارد مرتبط و همچنین در نظر گرفتن فصل زاد و ولد دام می توان اشاره کرد که مشمول افزایش قیمت بوده است.

یکی دیگر از عوامل اصلی افزایش قیمت گوشت قرمز در خوزستان و دیگر استان های مرزی ممنوعیت ورود دام به استان توسط ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که منجر به نقص عرضه و افزایش قیمت شده است که برای رفع این معضل یعنی ممنوعیت ورود دام به استان بطور مکرر این موضوع توسط این سازمان از طریق وزارت جهاد کشاورزی و استانداری پیگیری جدی به عمل آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات جهادکشاورزی خوزستانپیرامون علت گرانی گوشت قرمز

توضیحات جهادکشاورزی خوزستانپیرامون علت گرانی گوشت قرمز